Sunday, October 14, 2012

Halloween: omorâţi la nuntă [2years ago]

Bună!

     Dubios nume de articol, nu? :))
    Ştiu că sunt cam scumpă la vedere pe blog şi, sincer, îmi pare rău. Am o mulţime de idei şi mereu încep noi articole pe care nu mai apuc să le termin, pentru a le publica. Am o mulţime de "schiţe". De câteva zile mă gândesc la petrecerea de Halloween. Deja am strâns câteva idei de machiaje şi costume. Nu îmi mai rămâne decât să le pun în practică şi să fac poze.
    Astăzi am dat peste pozele de la petrecerea de Halloween de acum 2 ani. A fost prima petrecere de acest gen la care am mers. Normal, am avut o mulţime de emoţii: oare în ce să mă costumez? Oare de unde să cumpăr ceea ce vreau? Oare, oare, oare.... :) În plus, mai era şi prietenul meu şi voiam să fim "la pachet"... :))
    Majoritatea prietenilor de pe Facebook ştiu "alegerea" mea, dar nu ştiu povestea din "culise" :))
După lungi cugetări (şi după a 10-a vizionare a filmului meu preferat Corpse Bride), am ales "mireasa moartă". Iniţial, am dorit un machiaj exact ca cel din film, dar din păcate, nu am găsit nimic din ceea ce aveam nevoie pentru a-l realiza. Aşa că, am păstrat ideea de bază şi am adus o contribuţie proprie. Rezultatul final a arătat cam aşa:


    Acum nu mi se pare cine știe ce (aş modifica o mulţime de lucruri), dar atunci am fost foarte mulțumita de rezultat. Ba chiar am primit şi multe complimente pentru imaginaţie.
    Cum am spus şi mai sus, puţini ştiu povestea din culise.
    Cumpărăturile le-am făcut cu o săptămână înainte de Halloween.
    În ceea ce privește machiajul, nu sunt multe de spus. Am folosit un fond de ten cu vreo 2 nuanțe mai deschis decât tenul meu, pe care l-am fixat cu o pudră compactă foarte deschisă (aş putea spune chiar albă :)) ). Pentru ochi, am folosit un dermatograf negru şi un fard maro cu un subton roşcat, apoi am aplicat mascara. Pentru buze am folosit un ruj roşu aprins. Şi rămân "dârele" de sânge, care au fost realizate cu... carmin! :)) Am tot căutat sânge fals prin magazinele care comercializează costume, dar se uitau la mine ca şi cum ceream ceva de pe Marte... Am găsit şi câteva reţete "cum să faci sânge fals acasă", dar toate implicau glucoză lichidă, ingredient pe care, de asemenea, nu l-am găsit în toată Craiova... Singura variantă a rămas o sticluţă de carmin. Mai întâi, am desenat acele "taieturi" cu un dermatograf, apoi am aplicat carminul şi, folosind un fard maro, le-am dat o notă de "3d". Deşi nu se vede bine în poză, pe frunte am avut o "vânătaie" facută din nuanţe de maro, mov şi negru. Repet, acum nu mi se pare nimic impresionant. Dar atunci nu am avut decat nişte truse de la Ruby Rose şi câteva creioane Ada :)).
    În ceea ce priveşte rochia, lucrurile au fost mai complicate.
   În primul an de facultate, buna mea prietenă Lory m-a îniţiat în tainele magazinelor de "Second hand":)). Mulţumită ei, am descoperit câteva astfel de magazine, unde m-am dus să îmi încerc norocul:"Poate poate, găsesc ceva ce pot să folosesc drept costum". În imaginaţia mea credeam că o să găsesc absolut orice acolo :)). Trezirea la realitate a venit când, întrebând de rochii de mireasă (cu precizarea că vreau să o distrug cu sânge fals pentru halloween), vânzătoarele se uitau ciudat... Nu ştiu de ce mi-am imaginat că o să găsesc rochii de mireasă în SH...
    Pânâ la urmă, am găsit la un magazin o rochie lungă, dreaptă, de culoare alb-gălbui (cu 1 leu). Şi din clipa când am văzut-o, am ştiut că e perfectă! Am folosit-o drept "partea de deasupra". Pentru a o face să arate ca o rochie de mireasă, am folosit 2 cearşafuri albe din care am facut un fel de jupă. Pentru volum, am avut un jupon din tulle (norocul meu ca bunica a lucrat în confecţii şi îmi face tot ce vreau în materie de haine). Şi gata rochia! Dar arăta prea curată, având în vedere că eram o mireasă moartă. Dar m-a rezolvat mama. Pentru "sânge", a folosit 2 sticluţe de carmin. Dar tot lipsea acel efect "murdar". Aşa că, m-a scos pe casa scării (stau la bloc), iar cu ajutorul unui buret de vase ,puţin umezit, şi al unui ghiveci cu flori, m-a "aranjat". La final, chiar arătam ca şi cum "m-aş fi târât din mormant", cu excepţia faptului că, pe spate, am avut o dâră care arăta ca şi urma unei roţi de maşină :))). Eh, probabil în încercarea de a ieşi din mormânt, a trecut o maşină peste mine. Hahaha :)).
La rochie am lucrat cel mai mult, adică 3 zile. Voalul a fost facut dintr-o bucată de tulle rămasă de la jupon. Iar ciorapii albi, pătaţi şi ei, dar şi rupţi în genunchi, au fost luaţi tot dintr-un SH, cu 2lei. 
Prietenul meu, aka ginerică mort, a avut o cămasă albă (din SH-10 lei), stropită de mami cu "sânge", o pereche de pantaloni clasici şi o pereche de teneşi albi, murdăriţi strategic. Ah, uitasem! În piept a avut, desigur, clasica floare :))
Chiar a fost o seară super tare şi m-am distrat atât la clubul care a organizat petrecerea, cât şi la pregătirea costumului. Singurul regret este că mi-a aruncat mama rochia :))




Dar, toate astea au avut loc acum 2 ani. Anul acesta am câteva idei pentru machiaj-costum, iar una din idei o să o pun în practică în această seară, urmând să apară pe blog zilele acestea.

Voi aţi participat la astfel de petreceri? În ce v-aţi costumat?
Pupici!



No comments:

Post a Comment