Saturday, February 11, 2012

Nail Art for Valentine's Day [1]

Hy!

Asa cum am precizat pe facebook, vreau sa realizez un tutorial pentru Sf. Valentin. Acest tutorial va cuprinde idei pentru manichiura (si de ce nu, si pentru pedichiura), machiaj, vestimentatia, coafura si multe altele. 

As I said on facebook, I want to do a tutorial for Valentine's Day. This tutorial will include ideas for manicure (and why not, for pedicure), makeup, outfit, hairstyle and more.

Astazi incep prin a va prezenta un model de manichiura ce poate fi purtat si de Sf. Valentin.
Modelul l-am realizat mai demult si nu am tutorial explicat prin poze.
Cum poti sa-l realizezi?

Today I'm starting the tutorial by presenting you a nail art, perfect for Valentine's Day.
I made this model a long time ago, and I dont have picture for a step by step tutorial.
So, how can you do it?


1. Aplica un lac transparent.
2. Cu ajutorul unui buretel, aplica prima culoare (in cazul meu a fost roz).
3. Dupa ce se usuca, aplica prin aceeasi tehnica a doua culoare (rosu).
4. Dupa ce se usuca, aplica inca un strat de lac transparent si manichiura ta este gata!


1. Apply a transparent coating.
2. With a sponge, apply the first color (in my case it was pink).
3. After it dries, apply by the same technique the second color (red).
4. After it dries, reapply the transparent coating and you're done!


Am folosit:
I used:


xoxo

No comments:

Post a Comment