Wednesday, April 18, 2012

We love Skittles! + review

Hy! 

      După o pauză destul de lungă, revin cu un NOTD primăvăratic. Hmm... bine. Nu primăvara m-a inspirat, ci delicioasele bomboane gumate Skittles! 
Am citit toate mesajele din partea voastra şi, trebuie să recunosc, această pauză a fost destul de constructivă deoarece am aflat ce doriţi să vedeţi pe blog.
Cum majoritatea doresc modele uşor de realizat, NOTD-ul de astăzi este super simplu! Am folosit:

  • Base coat - Catherine Arley (Nail Hardener)
  • nude drept culoare de bază  (se poate folosi orice culoare) - Classics Glamour Nr. 113
  • culori acrilice - roşu, galben, verde, albastru şi bleu
  • Top coat - tot Catherine Arley (Nail Hardener) 
Acesta este rezultatul final. Nu este un model spectaculos, dar este destul de vesel şi uşor de realizat. 







    Aşa cum am scris în titlu, am să fac şi un review,şi anume pentru Catherine Arley (Nail Hardener). Mereu folosesc acest întăritor atât ca base coat cât şi ca top coat. Întrebarea voastra a fost "De ce?". Eram posesoarea unor unghii foarte firave şi mici. Când reuşeam să le am puţin mai lungi, se crăpau şi se rupeau. Apoi mi-am luat acest întăritor de unghii de la Lady's. Îl folosesc aproape zilnic, iar unghiile mele sunt tari, nu mai sunt casante şi arată mult mai bine. Visul de a avea unghii lungi mi s-a îndeplinit. 
     Îl recomand tuturor celor ce aveţi unghii firave si va doriţi unghii lungi, tari şi sănătoase. 

Voi folosiţi produse de la Lady's? 

xoxo









No comments:

Post a Comment