Sunday, April 7, 2013

Blossy by Kallos

Hello!

       Am observat că majoritatea persoanelor ajung pe blogul meu în căutarea unui produs care oferă protecție termică părului.
           Acum ceva timp am scris aici despre spray-urile pentru protecție termică de la Syoss, Gerovital și Taft. Am renunțat la ele deoarece îmi uscau foarte tare părul. Pentru că sunt dependentă de placa de păr și de ondulator, a trebuit să caut o altă soluție. După ce am „puricat” Google-ul, am dat de uleiurile de păr de la Kallos: Flossy, Blossy și Glossy.

Care este diferența dintre cele 3 uleiuri?

Flossy este un ulei care oferă strălucire părului și îl face mătăsos, dar nu îi oferă protecție termică.
Blossy este un ulei pentru păr blond. Acesta înlătură tonurile galbene ale părului, oferă hidratare și protecție termică.
Glossy este un ulei cu cristale care oprește deteriorarea firului de păr, cât și despicarea vârfurilor. Oferă, ca și Blossy, protecție termică.

Eu m-am ales cu Blossy, deoarece Glossy nu mai era pe stoc. Deși este un ulei destinat părului blond, nu am observat nicio schimbare în ceea ce privește culoarea părului meu! Deci, în cazul în care nu găsiți uleiul Glossy, puteți cumpăra fără nicio problemă uleiul Blossy :)

Cum se aplică?

        Eu îl aplic întotdeauna pe părul umed. După spălare, cu ajutorul unui prosop, absorb excesul de apă din păr, astfel încât să rămână ușor umed. Deoarece am părul lung, pun 4-5 pompițe de ulei în palme, apoi  întind uleiul pe toată lungimea părului, evitând rădăcina (astfel previn îngrășarea prematură a părului). După ce îmi usuc părul, acesta este foarte mătăsos, lucios și absolut deloc „lipicios”. 
       De când folosesc acest ulei, părul, și în special vârfurile părului, arată mult mai bine. Dacă se întâmplă să nu îl folosesc o dată după spălare, îi simt lipsa.
       Deși are o textură uleioasă, părul nu devine deloc lipicios. Vă puteți trece mâinile prin păr fără să aveți apoi impresia că ați atins un borcan cu miere :)
        Un alt aspect important (cel puțin pentru mine) este faptul că nu lasă „urme” pe placa/ondulator. Spray-urile de păr folosite anterior lăsau niște urme lipicioase atât pe placa de indreptat, cât și pe ondulator.
        Sticluța este destul de mare (are 80ml), iar prețul este avantajos (în jur de 18 lei). Eu l-am cumpărat prin noiembrie și abia am trecut de jumătatea sticluței, după cum se vede și în poza de mai sus.
Sunt foarte mulțumită de acest ulei și chiar îl recomand din toată inima!

Voi ce produse folosiți pentru a oferi protecție termică părului? 

See you next time!
Kisses,

No comments:

Post a Comment