Monday, April 29, 2013

Pizza di Napoli

Hello!
     Cum am spus și în articolul anterior, am descoperit o nouă pizzerie foarte aproape de mine: Pizza di Napoli. Dacă în articolul trecut vă ceream părerea despre ei, acum revin eu cu o părere :)
     Pentru a respecta tradiția de duminică seara, am comandat o pizza de la ei. Conversația cu doamna de la celălalt capăt al telefonului a fost foarte amuzantă, în sensul bun. Mi-a plăcut reacția când i-am spus că sunt la numai 2 minute de ei: „Aaa! Păi suntem vecini aici!”. Poate par puțin deplasată, dar îmi place la nebunie când nimeresc la telefon o persoană bine dispusă. Nu știu, dar parcă îmi schimbă starea de spirit în mai bine. Nu îmi plac deloc domnișoarele care îmi răspund de parcă ar dormi pe ele... Știu că este un job solicitant, dar până la urmă reprezinți o firmă... De ce să o promevezi negativ?! În fine. Puncte pentru angajați prietenoși si plini de viață!
      Poate o să spuneți de ce nu m-am dus să o ridic personal dacă tot e atât de aproape de casă. Ei bine, nu lenea a fost motivul. Menționez că am sunat pe timp de zi (în jur de ora 2pm), dorind să primesc comanda pe la ora 8pm. Mă interesa punctualitatea :). Ei bine, la ora 20 am fost sunată de „băiatul cu pizza” că este în fața blocului. Puncte in plus pentru punctualitate!
    Am considerat că este inutil să îi mai fac poză din moment ce arată ca în cea pe care am atașat-o în articolul trecut (este luată de pe pagina de facebook a pizzeriei di Napoli).
Noi am ales specialitatea casei - pizza di Napoli. Costă 16,50 lei și are 625g. A avut foarte mare succes din moment ce în câteva clipe am terminat-o. Mi-a plăcut pentru că a avut blatul moale, nu a fost „uleioasă”, și, deși a avut cârnați, nu am simțit nicio urmă. Pentru mine e un plus, deoarece nu mănânc niciodată cârnați! Mă bucur că am realizat un mix perfect de ingrediente astfel încât nu m-am văzut nevoită să „scobesc” ceea ce nu îmi place...
    Cum am spus și aici, ceea ce deosebește această pizzerie de restul pizzeriilor din Craiova, este faptul că oferă și posibilitatea unei comenzi online! Și unde mai pui că, cu un singur like pe facebook, beneficiezi de zeci de oferte și reduceri :)
    Pe noi ne-au convins și ne-au câștigat încrederea, motiv pentru care vă recomand Pizza di Napoli pentru momentele în care vă plânge inima după o pizza bună.

   P.S: dacă vreți să vedeți cum arată în realitate fiecare pizza din meniu, le puteți vedea pe pagina lor de facebook. O să vă fie greu să alegeți doar una. :)
See you next time!
Kisses,

No comments:

Post a Comment