Saturday, April 20, 2013

Papucei GRENDHA de pe ZorileStore

Hello :)
După cum aţi vazut în articolul trecut, m-am înscris în campania "Se caută Blogger ambasador pentru ZorileStore". Prima parte a campaniei s-a încheiat, dar pentru unii s-a încheiat lăsând un gust amar... Şi asta din cauza organizării slăbuţe.
Eu sunt la prima campanie de acest gen, dar din câte am înţeles de la alte bloggeriţe, ZorileStore au mai organizat o campanie şi anul trecut. Fiind deja la a doua campanie, lumea s-a aşteptat la o organizare mai atentă. Din păcate, campania a decurs exact ca cea de anul trecut: produse cu stoc zero, contactarea bloggerilor a durat o veşnicie, etc.
Eu m-am înscris în această campanie pentru o pereche de balerini foarte drăguţi. Din păcate, a doua zi după înscriere stocul s-a epuizat. Am tot aşteptat să primesc măcar un mail prin care să mi se spună ce trebuie să fac în acest caz: îmi aleg altceva sau pur şi simplu am ieşit din "joc" şi "see you next time!". În aşteptarea acelui mail, am tot răsfoit site-ul pentru a găsi ceva pe mărimea mea (35-36). Răspunsul din partea organizatorilor a venit la aproape 2 săptămâni după ce m-am înscris în competiţie, timp în care vedeam cum se duc toate mărimile micuţe la încălţăminte. Cred că acest fapt reprezintă partea mai puţin drăguţă a campaniei. În mailul în care ni se cereau datele personale, am lăsat şi numărul de telefon. Sunt sigură că lucrurile ar fi mers mult mai bine dacă eram contactaţi prin telefon. Acesta este un mic sfat pe viitor pentru ZorileStore.
Având în vedere că balerinii nu mai erau de mult pe stoc, m-am orientat spre papuci. Trebuie să menţionez că eu nu prea port papuci. Chiar şi la plajă mă duc în sandale. Mereu am senzaţia că o să îmi scape papucii din picioare şi o să cad :))
Aceasta este perechea de papucei pe care am ales-o din "Curăţenia de primăvară":

Ador încălţămintea cu fundiţe! Mi se par atât de feminine, jucăuşe şi romantice. Papuceii arată exact ca în pozele de pe site, ceea ce este un plus! Am mai comandat încălţăminte online, dar pur şi simplu realitatea nu se "pupa" cu ceea ce era prezentat pe site... 


Papuceii sunt confecţionaţi din PVC (baretuţele), cauciuc (talpa) şi piele ecologică (fundiţa). Îmi plac foarte mult pentru că sunt lucraţi cum trebuie, nu au niciun defect, cusături strâmbe, sau mai ştiu eu ce.
Fiind din cauciuc, sunt extrem de flexibili, ceea ce e minunat. Urăsc încălţămintea rigidă! Am primit cadou nişte sandale cu talpă rigidă şi mereu când mă uit la ele îmi amintesc de papucii lui Samurai Jack! :)) Un alt plus este faptul că nu au folosit la confecţionarea lor acel tip de cauciuc care "plezneşte".



Ador fundiţa! Sincer, pentru fundiţă le-am luat :))
Nu prea am o istorie frumoasă cu papucii brazilieni (hmm, îmi zboară gândul la mare, soare, nisip fierbinte...), întrucât fiecare "relaţie" s-a încheiat printr-o ruptură bruscă... în public. Ce poate fi mai stupid decât să mergi desculţ acasă?
Cred că aceşti papucei sunt pregătiţi pentru o relaţie serioasă. Nu i-am scos încă în lume pentru a face oficială relaţia noastră, deoarece vremea nu a ţinut cu mine. În schimb, i-am prezentat familiei, mergând cu ei prin casă. Sunt comozi, uşori şi destul de rezistenţi (am fost călcată în timp ce mergeam şi, surprinzător, baretele nu au pleznit).

Cam aşa arată pe picior. Da, ştiu, nu este o poză prea grozavă. Iertare, dar nu am trecut încă la pedichiura de vară :) Unghiuţele sunt mici şi "dezbrăcate" de culorile, motiv pentru care nu au vrut să apară în poză.


După cum puteţi observa, baretuţele mă strang puţin. Sper şi nu sper să se lase la purtat :)). Sper pentru că nu îmi place aspectul piciorului. Sper să nu se lase pentru că îmi e frică să nu îmi scape din picior...

În ceea ce priveşte ambalajul, au venit într-o cutiuţă chic. Pe spatele cutiei, se găsesc diferite informaţii despre ei.



 Eu sunt super încântată de papucei şi chiar mă gândesc să pun o comandă pe ZorileStore, deoarece îmi place faptul că produsele sunt lucrate frumos şi pentru că mărimile corespund. Până acum, am descoperit două modele de săndăluţe care îmi plac foarte mult.



 Aceste săndăluţe se numesc RITMOS şi sunt confecţionate din PVC. Sunt numai bune pentru lungi plimbări pe timp de vară. Îmi plac floricele, care le oferă un plus de feminitate, şi sistemul de prindere de la nivelul gleznei (uneori mă enervează cataramele :) ). Aceste săndăluţe sunt disponibile în mai multe culori şi, evident, mărimi.


 O altă pereche de sandale care îmi plac sunt cele MARINE PLAT. Fiind micuţă de statură (1.63m), tind să port platforme destul de des. Mie imi place varianta cu bej, dar sunt disponibile şi în alte culori.



În încheiere, mulţumesc celor de la ZorileStore şi celor de la BlogAwards (în special lui Marius, care m-a ţinut la curent cu tot ce întâmpla în cadrul acestei campanii) pentru şansa de a testa acest produs! Şi sper ca următoarea campanie să se desfăşoare mai bine.

Voi ce părere aveţi de aceşti papuci? Vă încântă ceva de pe ZorileStore?

See you next time!
Kisses,

No comments:

Post a Comment