Monday, November 26, 2012

100% Human Hair extensions, finally!

Bună!

       Astă vară mi s-a pus pata să îmi cumpăr un set de extensii de păr natural. Am văzut o mulţime  de fete cu nişte împletituri superbe... iar apoi am aflat că folosesc extensii de păr :))
      Prima "întâlnire" cu extensiile de păr a fost acum 2 ani, când mi-am cumpărat o meşă din păr sintetic. Era destul de deasă (în sfârşit aveam şi eu o coadă mai grosă) şi destul de lungă (50cm-cam până sub sâni. Eu am 1,63cm). 
De ce nu am rămas la extensii sintetice?

       În primul rând, extensiile sintetice sunt destul de lucioase, fapt ce le "pune în evidenţă" prea tare faţă de părul natural. În plus, nu se "amestecă" cu părul tău. Sunt bune doar dacă le foloseşti la împletituri. În al doilea rând, nu se pot vopsi, iar gama de culori este destul de mică. Culoarea părului meu este şaten inchis, cu un subton roşcat. Primul set de extensii sintetice le-am cumpărat într-o nuanţă de negru (a fost singura culoare cât de cât apropiată de culoarea mea naturală). Şi pentru că se observa că port extensii, am decis să îmi "închid" culoarea părului cu ajutorul unui nuanţator... Nuanţatorul mi-a facut părul să strălucească, iar extensiile, uşor ondulate, nu se mai observau atât de "rău". În ceea ce priveşte ondulatul/îndreptatul lor, lucrurile sunt iar complicate. M-am chinuit 1 oră să le ondulez! În plus, fiind din fibre sintetice, se topesc la temperaturi ridicate. Eu am distrus un ondulator cu ele. S-au topit şi mi-au făcut pe tamburul ondulatorului un fel de "şanţuri". Iar după 2-3 "stilizări" devin foarte aspre şi sunt numai bune de aruncat. Eu le numesc "extensii de unică folosinţă", iar singurul lor avantaj este preţul destul de mic: în jur de 10lei/ meşă cu 5 clips-uri.
       Astă vară m-am hotărât să investesc într-un set de extensii sau într-o meşă din păr natural. Iar de aici începe aventura, deoarece a cumpăra ceva online în Romania este un fel de ruletă rusească!!! 
       După lungi cercetări pe net, am ales câteva site-uri ce păreau cât de cât de "încredere".
      Unul dintre ele a fost http://www.extensiiparnatural.ro/home-extensii.html. Cei de aici promit că oferă păr 100% natural. Ba mai mult, îţi oferă posibilitatea de a verifica coletul înainte de a-l plăti. Sună tentant, nu? Eu le-am trimis un mail. Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu etichetez profesionalismul cuiva în funcţie de limbajul pe care îl foloseşte. Mail-ul arată cam aşa:
       Deşi nu cred că o firmă care se respectă vorbeşte cu prescurtări ca pe mess, am trecut cu vederea şi am comandat o meşă. A doua zi m-a sunat o tipă ca să îmi spună că a vorbit cu prietena ei şi au decis să îmi ofere posibilitatea de a verifica conţinutul coletului DOAR DACĂ cumpăr mai multe meşe (deşi pe site nu este precizat faptul că trebuie să comanzi de o anumită sumă ca să primeşti posibilitatea de a verifica conţinutul). I-am spus ce am citit pe site şi a început să vorbească cu prietena ei, iar apoi mi-a spus:
"- Ştii, dacă tu refuzi să ridici coletul, noi ieşim în pierdere.
- Am înţeles, dar nu cred că o să fie vreo problemă, din moment ce dumneavoastră susţineţi că părul comercializat este natural.
- Da da, dar cumpără şi tu un set sau mai multe bucăţi. Îţi dăm voie să il deschizi dacă cumperi de cel puţin 150 lei.
- Mulţumesc. Am să revin cu o comandă mai mare. O zi bună!
- Bine. merci. Pa pa!"
       Din moment ce eu îţi vorbesc cu dumneavoastră, tu de ce îmi vorbeşti cu "tu"?!
      Logic că nu am mai comandat nimic. 
    Până la urmă, nu am găsit niciun site: unde vorbeau frumos, vindeau păr sintetic cu etichetă de păr natural. Aşa că am renunţat.
      Nebunia cu extensiile a reapărut acum câteva săptămâni :)). De data aceasta, am ales să cumpăr din "străinătate". Cele mai bune (dpdv calitativ, cantitativ, dar şi al preţului) sunt cele Lush Hair Extensions. În România am găsit un singur salon care are contract cu această firmă englezească, dar ei nu aveau lungimea pe care o doream eu (app70cm).
         Site-ul oficial este http://www.lushhairextensions.co.uk/. Eu am ales un set Full Head, nuanţa #2 (darkest brown). 
      Deşi în poză culoarea este un şaten închis, cu subton roşcat, în realitate lucrurile stau exact invers. Părul este mai mult roşcat decât şaten... Dar, cu puţină vopsea, am rezolvat problema. Am folosit Palette Intensive Color Creme N4 Saten Deschis. După vopsire, arată aşa:
Poză cu bliţ

Poză fără bliţ
Cum ne dăm seama dacă extensiile sunt din păr natural?
       În afară de cele sintetice şi cele naturale, mai există şi extensii rezultate în urma combinării primelor două variante. Cu alte cuvinte, sunt făcute dintr-un amestec de păr natural şi fibre sintetice. Cea mai bună metodă prin care poţi să verifici dacă extensiile sunt din păr natural este să arzi câteva fire. Părul de om, atunci când îl arzi, emană un miros specific şi un fum de culoare albă. O altă metodă este să încerci să le vopseşti. Vopseaua nu prinde pe păr sintetic! 
       Alte metode: ondulat/îndreptat. Metoda asta e cu dus şi întors: la temperaturi mici (120°C), nu o să observaţi diferenţe. Iar dacă le coafaţi la temperaturi mari (180-200°C) riscaţi să vă stricaţi ondulatorul/placa. În orice caz, la temperaturi mari, dacă sunt sintetice, încep să apară mirosul de plastic încins.
       Prima dată când am deschis pachetul, am crezut că sunt ori sintetice ori sunt făcute din amestec, deoarece luceau prea tare. Aşa că le-am testat. Am rupt câteva fire din diferite meşe şi le-am ars. Apoi le-am vopsit, îndreptat, ondulat. După vopsire şi spălare, şi-au pierdut destul de mult din acea strălucire falsă. Yuppy! După toate aceste "teste", m-am convins că sunt din păr 100% natural.
       Setul Full Head conţine 110g de păr împărţit în 8 meşe : 1 meşă cu 4 clips-uri, 2 cu 3 clips-uri, 3 cu 2 clips-uri şi 2 cu 1 clip. 

Se observă diferenţa de culoare dintre partea cu clips-uri şi restul părului.
Partea de jos este culoarea naturala. Este mult mai deschisă faţă de culoarea prezentată pe site.        
       Majoritatea extensiilor au vârfuri "rare", uneori mult prea filate. Acestea sunt filate exact ca si părul meu, fapt ce le oferă un aspect natural. 
      Clips-urile sunt foarte bine cusute şi sunt destul de micuţe. Se închid/deschid destul de greu, ceea ce este un plus. Un alt plus este prezenţa unei benzi de silicon ce împiedică extensiile să alunece din păr.


       În ceea ce priveşte lungimea, eu am optat pentru 26 inchi (66cm), deoarece părul meu este ondulat şi am să le port ondulate (fapt ce o să le "taie" din lungime). Din păcate, atunci când alegem lungimea extensiilor, trebuie să ţinem cont şi de înălţimea noastră. Fiind micuţă, mie îmi ajung până la fund, chiar trec puţin de fund... Cred ca un set de 20 inchi mi-ar fi venit până unde are tipa blondă trasată linia de 26inchi.


Cum îngrijim extensiile din păr natural?

      La fel cum ne îngrijim propriul păr. Eu le spăl cu Garnier Naturals cu lapte de vanilie şi pulpă de papaya, deoarece este un şampon dedicat părului lung cu vârfuri fragile. Ador acest şampon! Lasă părul foarte moale şi miroase demenţial. Cu ajutorul lui, am "îmblânzit" şi pensulele de machiaj din păr de capră.
      În ceea ce priveşte uscarea lor, o prefer pe cea naturală. Iar când le ondulez/îndrept, folosesc un ulei de păr ce oferă protecţie termică de la Kallos (o să îi fac un review în curând).
      Preţul setului este 60 lire, iar transportul 9 lire. Le-am plătit prin PayPal şi mi-au fost aduse la uşă în 3 zile :) 
       Coletul a fost ambalat în roz, iar extensiile stau într-o punguţă foarte practică.


Eu sunt foarte încântată de ele şi recomand acest site din toată inima.
Şi acum, o poză cu noul meu look :D

Rezoluţie proastă, ştiu. Dar merge :)
Voi ce părere aveţi despre extensiile de păr? Aţi purtat? Vă doriţi să purtaţi? 
       
  Pupici,

No comments:

Post a Comment