Thursday, November 1, 2012

Păreri de rău...

Bună!

     Cred că sunteţi destul de dezamăgite şi cred că pe multe dintre voi deja v-am "pierdut" (ca cititoare), din cauză ca am promis nişte lucruri şi nu le-am mai făcut. Prin acest articol vreau să îmi cer scuze şi să vă explic absenţa mea.
     În urmă cu câţiva ani, am suferit un accident. La acel moment nu s-au descoperit consecinţe grave, singurele "amintiri" rămase fiind durerile de cap zilnice şi pierderile de memorie. Ah, şi faţa colegului meu de liceu Clau, care m-a adus acasă după accident...
      În fiecare an, am făcut o serie de investigaţii, şi, la fel, nu s-a descoperit nimic. Nimeni nu a ştiut să îmi spună ce am, de ce persistă durerile de cap (care sunt groaznice) şi de ce mi se "şterge" memoria după un anumit timp. Ideea e că starea mea de sănătate a luat-o complet razna în urmă cu 2 săptămâni, când durerea de la cap a început să coboare spre ochi. Am început să nu mai văd clar şi să am tulburări de echilibru. După drumuri interminabile pe la medici, am ajuns să port ochelari pentru 6 luni (Unlucky me!) şi, în sfârşit, am găsit un neurolog bun care îşi dă interesul şi care nu doreşte să mă interneze în spital (yuppy!).
     Acesta este motivul pentru momentele mele de pauză, în ceea ce priveşte blogul. Am avut 2 săptămâni de coşmar, am pierdut câteva cursuri la facultate, am descoperit încă o dată ce sistem medical prost organizat avem, am pierdut şi Zilele Craiovei, am pierdut petrecerile de Halloween. Singurul lucru pe care l-am respectat au fost programările pentru machiaj sau coafat. Mi-a fost ruşine să sun fetele şi să le spun că nu mai pot să le fac, mai ales că una dintre ele îmi este colegă la facultate. Deşi aspectul meu palid şi stările de ameţeală le-au speriat la început, am reuşit să duc lucrurile până la capăt, fără vreun incident neplăcut.
       Cam asta este povestea mea. Dar o să mă revanşez :)

Pupici!

P.S: Aşa cum am scris pe pagina de facebook, o să organizez primul meu Giveaway. Deşi iniţial am zis că o să îl organizez când blog-ul va avea 10.000 vizualizări, acum m-am gândit să îi dau drumul de ziua mea, de Sf. Andrei.


1 comment: