Friday, November 30, 2012

Câştigătoare "My first giveaway"

Bună!

       Cum am spus şi pe facebook, m-am gândit să nu vă mai ţin "pe jar", aşa că am să anunţ câştigătoare astăzi.
         Dar înainte de a afla fericita norocoasă, vreau să vă spun că sunt extrem de dezamăgită....
        Cum am mai spus, acest concurs este sponsorizat de mine :). Ideea era să fac fericită o cititoare, dar să aflu şi ce lipseşte blogului, ce doriţi să citiţi, etc. Nu am pus ultima întrebare doar ca să fie un număr impar, ci pentru că răspunsul era important pentru mine. Multe nici nu v-aţi obosit să răspundeţi... Sau aţi dat nişte răspunsuri care nu au nicio legătura cu ceea ce scriu eu :)). 
       Şi eu m-am înscris la concursuri pe bloguri abia descoperite. Dar inainte de a mă înscrie, am citit câteva articole, m-am uitat prin arhiva blogului, ca să îmi formez o părere despre ce scrie posesorul/posesoarea blogului. Adică, nu poţi să spui că vrei să vezi reţete de prăjituri pe un blog unde se vorbeşte exclusiv despre coafuri! Să fim realişti! :))
      Pentru că astăzi este ziua mea şi chiar nu vreau să îmi stric buna dispoziţie, mă opresc aici cu "cearta" şi trec la anunţarea câştigătoarei.
      Au fost 80 de înscrieri. Deşi am specificat clar că nu accept înscrieri din partea sexului masculin, am primit 10 astfel de înscrieri :)). Normal, au fost descalificaţi. Cele care au completat ultima căsuţă cu "-" au fost 10 la număr. De asemenea, au fost descalificate... La fel şi cele care au completat cu "nu ştiu", "nu am", "scrie ce vrei tu", etc.
      Din păcate, din 80 de înscrieri, doar 43 au rămas în concurs. Chestia asta m-a dezamăgit enorm şi sper, ca pe viitor, să nu se mai repete.

Iar câştigătoarea esteeeeeeeeee:

Numărul 38, adică:


Felicitări Micu Oana

Aştept un mail pe adresa onumic[at]yahoo[dot]com cu datele tale personale.
Restul fetelor, nu vă întristaţi. Urmează un nou concurs de Moş Crăciun :)

Pupici,

No comments:

Post a Comment