Friday, August 24, 2012

Review: Loţiune regenerantă cu petroleum (Gerovital Plant)


Bună

    Am vazut că există multe întrebări cu privire la loţiunea regenerantă de la Gerovital. Având în vedere că o folosesc de câteva luni, m-am gândit că este o idee bună să fac un review care să răspundă întrebărilor existente.

Micuţa sticlă din dreapta este cu ulei de măsline


De ce să aleg această loţiune în locul clasicului ulei de ricin?

    După cum se observă şi pe sticluţă, loţiunea este formată din petroleum, vitamina E, vitamina A şi ulei de ricin. Mulţi preferă să îşi prepare singuri o mască cu ulei de ricin şi ou, alţii cumpără de la farmacie, pe langă uleiul de ricin, şi câteva fiole cu vitamina A şi E. Eu am folosit uleiul de ricin simplu, dar rezultatele s-au lăsat atât de mult aşteptate, încât am renunţat. Nu ştiu dacă voi aţi auzit, dar pe vremea părinţilor noştrii, femeile foloseau gaz pentru a stimula creşterea parului. Sună ciudat, dar se pare că este adevărat. Dar să revenim la întrebare. Decât să cumpăr fiecare lucru în parte (uleiul de ricin şi fiolele cu vitamine), apoi să prepar această mască, prefer să o cumpăr gata preparată şi aici nu e vorba numai de lene, ci şi de nimerit cantitatea exactă din fiecare ingredient. În plus, petrolul (petroleum-ul) face un mare bine părului.
Acesta este motivul pentru care prefer această loţiune în locul uleiului de ricin.

   În cât timp apar efectele? Cum îmi dau seama dacă „ funcţionează”? Cât timp trebuie folosit tratamentul?

    Pe sticlă este recomandată folosirea loţiunii timp de 2-3 luni. Eu o folosesc de 4 luni. După prima aplicare, nu am observat nimic, în afara faptului că mi-a căzut o cantitate măricică de păr. Iniţial m-am panicat, dar apoi am aflat că acest lucru este normal, deoarece părul care a căzut era „bolnav”. După a doua sau a treia aplicare, părul a început să aibă acea strălucire pe care o are părul sănătos. Cu alte cuvinte, părul meu începea să îşi revină.  După o lună de la prima utilizare, am observat că mi-a apărut acel... „puf” :)). Crescuseră noi firicele, iar prinderea părului într-o codiţă era de domeniul trecutului, din cauza noilor „zulufi rebeli”.
    În cazul meu, efectele au apărut la scurt timp de la prima aplicare. În ceea ce priveşte întrebarea „cât timp trebuie folosită”, nu am găsit nicio restricţie. Dar, cred că o pauză de 1 lună, făcută o dată la 3 luni, nu ar strica. Şi asta doar ca să nu se „obişnuiască” părul cu loţiunea. Părerea mea.

Cum se aplică? Nu rămane părul gras după?

     Producătorii recomandă aplicare loţiunii o dată pe saptămână. Timp de 1 lună, eu am aplicat-o de 2 ori pe săptămână.
    Loţiunea se aplică înainte să îţi speli părul. Producătorii recomandă aplicarea cu ajutorul unui tampon de vată, atât la nivelul scalpului, cât şi pe toată lungimea părului. De 2 ori am aplicat-o ca ei. Şi dura o veşnicie... Clar nu este cea mai bună metodă de aplicare: durează mult timp si consumi şi mult produs. Aşa că am mutat conţinutul într-o sticluţă cu atomizor (eu am folosit sticla de la o loţiune de plajă). Mi se pare mult mai uşor aşa.


    Eu pulverizez loţiunea la nivelul scalpului şi apoi pe lungimea părului, dar evit vârfurile. La început am aplicat-o pe toată lungimea părului, dar mi le „usca” foarte tare. De aceea, la nivelul vârfurilor, în locul ei aplic ulei de măsline (face părul super mătăsos). Puteţi să aplicaţi uleiul de măsline pe toata lungimea părului, dar aveţi grijă să nu ajungă la rădăcina părului, deoarece îngraşă părul. În ceea ce priveşte metoda de aplicare a uleiului de măsline, am apelat tot la o sticla cu atomizor.
    După ce ai terminat de aplicat, masează-ţi scalpul timp de 2-3 minute, iar apoi lasă tratamentul să acţioneze 3-4 ore. Recomandat este să îţi acoperi capul cu un prosop, deoarece căldura stimulează circulaţia sângelui şi asigură o absorbţie mai rapidă a tratamentului. După masaj, eu îmi strâng părul într-un mic coc, apoi îmi pun o pungă pe cap şi apoi o căciuliţă. Loţiunea este uleioasă, iar ca să nu vă pătaţi prosopul sau căciuliţa, mai bine folosiţi o pungă (ştiu ştiu, afară sunt 40 grade şi să stai cu o pungă si un prosop este un adevărat chin! Dar ştiţi cum se spune: baba suferă la frumuseţe.). Dacă simţiţi furnicături sau o uşoară senzaţie de mâncărime la nivelul scalpului, nu vă panicaţi! Este doar tratamentul care îşi face efectul.
    Apoi, după 3 ore, îmi spăl părul. Loţiunea se spală foarte uşor, iar părul nu rămâne gras.

Alte informaţii despre produs:
* sticluţa are 100ml. Eu am parul lung şi la o aplicare folosesc 1/3 din cantitatea produsului.
* se recomadă ca, după aplicare, să se folosească şamponul regenerant. Eu abia săptămâna trecută l-am cumpărat. După ce am să termin primul tub, am să îi fac un review. Acum este în proces de testare :)).
* preţul variază între 14 lei şi 20 lei. Primele 2 sticluţe le-am luat din Real cu 20lei. Dar acum am găsit in Kaufland cu 15 lei :D

Sper că, în acest articol, v-aţi găsit răspunsul la întrebările voastre. Dacă este ceva ce mi-a „scăpat”, vă rog să îmi spuneţi printr-un comentariu.

Pentru cei care urmează acest tratament: ce părere v-a lăsat?
Pupici!

No comments:

Post a Comment