Monday, August 20, 2012

Wtf is wrong with you?!


Bună

      De ceva timp tot zic că am să public această postare, dar mereu mă răzgândesc.
     În primul rând, nu vreau să fiu răutăcioasă şi nici nu mă consider un "guru" în arta machiajului. În al doilea rând, vă apreciez pentru efortul depus în construirea unor bloguri de succes. 
    Dar... Ceea ce nu am înţeles niciodată este: de ce îndemni pe cineva să NU facă un lucru, ca apoi tu să faci EXACT acel lucru. Şi aici mă refer la conturarea sprâncenelor.
     Acum poate nimic nu mai are sens: păi ori vă admir ori vă critic? Şi de ce?!
     Ei bine, toată lumea ştie: blogosfera este la putere acum. Şi mai ales blogurile de beauty & fashion. Lumea te citeşte, te admiră şi ...pune în practică ceea ce vede la tine. De ce? Pentru că vede câte persoane te urmăresc şi câte complimente primeşti: "Vai, ce sprâncene super ai!", "OMG! Ce formă mişto ai la sprâncene", etc.
       Cred că toate ştim că sprâncenele conturate şi "umplute" cu fard/creion negru arată GROAZNIC! Şi în plus, îţi înaspresc trăsăturile feţei. Gen aşa:

Doar le-am umplut cu un fard negru. 

    Bun. Acestă teorie am găsit-o pe mai multe bloguri de beauty. În schimb, autoarele o încălcau complet... Să zicem că eşti brunetă şi ai sprâncenele negre. Teoretic, trebuie să le conturezi cu o nuanţă mai deschisă. Şi nu mă refer la gri! (Am văzut-o şi pe asta...). Poţi să foloseşti un maro închis. Eu am sprâncenele negre:


 Pentru conturarea lor, folosesc nuanţa acesta din paleta 88 warm:

Un maro-închis, fără tonuri de roşcat

 Şi arată aşa: 


Din cauza bliţ-ului, culorile par mai şterse.

    Diferenţa nu este foarte mare. Şi asta este şi ideea: păstrezi forma, o accentuezi uşor şi umpli spaţiile goale cu fard.
    Multe bloggariţe cu sprâncene negre folosesc pentru conturare un creion/fard maro-roşcat. Părerea mea e ca arată total rupte dintr-un alt decor. Dacă eşti brunetă şi spui că sprâncenele se conturează cu 1 nuanţă mai deschisă, tu de ce arăţi un exemplu total opus, colorându-le cu maro-roşcat??!
    Sau dacă foloseşti nuanţa corectă, o aplici atât de mult încât obţii nişte sprâncene perfecte, dar de genul "hai să ne facem sprâncenele cu creionul ca doamnele cochete de peste 60 ani". Efectul este iar...urât. Gen aşa:

 În pozele făcute full face, arată ok...  Dar de aproape arată urât. Uitaţi cât de aiurea se vad firele negre în acea "mare de maro".

   
Contrast: păr şaten - sprâncene roşcate... 

    Cum am spus şi mai sus, conturarea înseamnă să le dai o formă frumoasă, dar să păstrezi aspectul natural! 
    Şi cel mai rău este că, după ce oferiţi exemple proaste zi de zi, vă treziţi să publicaţi un articol în care criticaţi fetele care îşi contureze sprâncenele greşit, dar culmea, o fac exact ca voi. WTF?!
   Acum sigur apare întrebarea: "Dar tu cine te crezi ca să critici?!". Sunt doar o tipă care vă admiră talentul de a machia şi ceea ce am vrut să spus prin acest articol este că VOI, bloggăriţele care vă bucuraţi de atâta popularitate, sunteţi modelul nostru. Întotdeauna când admiri pe cineva, încerci să "furi" ceva de la acea persoană. Voi oferiţi un exemplu prost pe care apoi il criticaţi. Şi este un gest urât.
   

Sper că nu am supărat pe nimeni.
Pupici!

No comments:

Post a Comment