Wednesday, August 8, 2012

NOTD: splatter nails/ explozie de culori

Buna!

      Sunt sigura ca multe ati vazut/auzit de "splatter nails". De asemenea, sunt sigura ca exista mai multe metode prin care se realizeaza acest model.
Astazi am sa va prezint varianta mea de splatter nails, care arata cam asa:



Cum se face acest model?

Pentru inceput aplica o culoare de baza. Eu am aplicat alb, dar cu ajutorul unui buretel, pentru a crea un strat subtire si nu chiar atat de...alb. Cu buretelul obtin mereu o culoare mai "diluata".


Iar acum urmeaza partea messy. Pentru model aveti de ales intre oja si culori acrilice.
Cea mai populara metoda este cea in care se foloseste oja si un pai. Pentru aceasta varianta, aveti acest turorial:

Am incercat aceasta metoda si m-am umplut de nervi! Dureaza foarte mult si mi se pare destul de dificil. In primul rand, consistenta difera de la o oja la alta. Eu am folosit o oja Natty. Am urmat exact acest tutorial dar rezultatul nu a fost ca in poza 4. M-am plictisit de suflat prin pai si nici macar o pata micuta pe unghie!
Pana la urma, am folosit culorile acrilice si... o pensula! Este de mii de ori mai simplu si dureaza si mai putin. Iei putina culoare cu pensula, o diluezi cu apa si stropesti unghiile. Repeti acest pas cu fiecare culoare si gata. Asteptati pana se usuca culorile, iar apoi aplicati un lac transparent. Acesta va uniformiza modelul si ii va creste durata de viata.


Pentru cele ce nu aveti culori acrilice, va sfatuiesc sa diluati oja cu putina acetona. O sa va fie mult mai usor  sa o aplicati. 

Sfat: Cum am spus si mai sus, e destul de messy. De aceea recomand sa va "imbracati" fiecare deget cu banda adeziva, iar pe masa de lucru sa intindeti un ziar. 


  
Mie imi place foarte mult rezultatul obtinut, avand in vedere ca este prima incercare.
Daca va place si voua sau ati incercat acest model, va rog sa lasati un comentariu la aceasta postare sau sa imi lasati poza cu modelul vostru pe facebook

Pupici! 

2 comments: