Monday, August 6, 2012

NOTD: rainbow & black strips

Buna!

     Se poarta unghiutele colorate! Astazi va prezint un model chic si usor de realizat, care arata cam asa: 

     Din pacate (si imi cer scuze), au un aspect putin cam uratel. Era tarziu si nu am mai sters pe unde am depasit. Dar intelegi voi ce am vrut sa fac :))

Si acum tutorialul!

a) Pentru inceput, alegeti culorile pe care le doriti ca baza. Eu am ales verde, bleu, roz, portocaliu si rosu.
b) Apoi, am folosit o banda pentru unghii. Eu am cumparat un set de 10 benzi colorate de pe net. Dar la fel de bine, puteti sa folositi banda adeziva taiata foarte subtire. Dupa ce s-au uscat culorile folosite ca baza (poza 1), aplicati benzile in forma dorita. Eu am optat pentru liniute oblice. Pentru pedichiura le-am pus in zig-zag. Sincer, arata mai bine in zig-zag :)).
Tip: Important este ca atunci cand taiati banda, sa o lasati mai lunga (poza 2), ca sa puteti sa o dezlipiti. In cazul in care folositi banda adeziva, taiati mai intai o bucata mai mare. Lipiti-o pe mana 1-2 ori pentru a pierde din aderenta. In caz contrar, riscati ca atunci cand o dezlipiti de pe unghie, sa o dezlipiti cu tot cu oja de baza. 
c) Apoi, cu un buretel, am aplicat oja neagra. Voi puteti aplica orice culoare doriti!
d) Asteptati 1-2 minute, apoi dezlipiti benzile. Aplicati un lac transparent pentru a crea un aspect uniform. Dupa ce se usuca, curatati marginile si gata!


Daca v-a placut acest timp de manichiura, lasati un comentariu/like. Pentru mine conteaza foarte mult!
 Daca realizati si voi un model asemanator, puteti sa il postati pe pagina mea de facebook.

Pupici!


No comments:

Post a Comment