Sunday, August 19, 2012

Review: Too faced shadow insurance (TFSI)

Buna
    
    Eu am tenul mixt + pleoape usor "uleioase", motiv pentru care in 2-3h machiajul mi se strange in pliul ochiului. Pana acum 2 luni, foloseam primerul "facut in casa" despre care am scris aici. Era bun: crestea durata de viata a machiajului, culorile erau mai puternice, etc. Dar tot voiam un primer adevarat! Asa ca am inceput sa caut un primer bun si la un pret acceptabil.
    Si asa am ajuns la "Too Faced Shadow Insurance" sau prescurtat TFSI. Eu l-am cumparat din exterior si am platit in jur de 20$ (transport inclus). Se poate cumpara si de la noi, de la Sephora. Dar cum in Craiova nu au ajuns inca.. :))


    De ce m-am oprit la TFSI? In primul rand ambalajul este foarte practic, fata de alte primere sub forma de "luciu de buze". Acest lucru este un plus, deoarece poti sa folosesti intrega cantitate de produs (11g).
    In al doilea lucru, produsul este sub forma unei creme usor gelatinoase, de culoare nude.
    In  al treilea rand, se usuca destul de repede, iar culorile se "blenduiesc" usor.

Ceea ce promit producatorii:


Ceea ce ofera produsul in realitate:
    Eu l-am testat timp de 1 saptamana, in plina canicula. M-am machiat de dimineata si seara verificam starea machiajului. Si am fost super multumita, deoarece machiajul nu mi s-a mai adunat in pliu. 
    Un alt plus este ca intensifica culorile. Acest lucru se poate observa si in poza de jos:


Cum se aplica:


    Dupa cum observati, orificiul prin care iese primerul este destul de micut, deoarece este nevoie de foarte putin produs! Eu aplic fondul de ten, pe care il fixez cu putina pudra, si apoi aplic primerul. Daca vreau un machiaj foarte colorat, dupa primer aplic baza alba de la NYX (review aici).

    Il folosesc de cel putin 1 luna si sunt foarte multumita de rezultat. Consider ca primerul este un lucru indispensabil din trusa de machiaj, mai ales daca ai tenul mixt/gras. Intr-adevar, nu este un produs ieftin. Dar merita investit, asta daca vrei sa ai un machiaj perfect de dimineata pana seara, fara sa fii nevoita sa il retusezi. Dar, cum am spus si la inceput, la fel de bine functioneaza si primerul "facut in casa".


Pupici!

No comments:

Post a Comment